Kategorie: krajinapříroda
  • 6.7.2019
Výlet KČT spojený se Soutěží elegance amerických automobilových veteránů na Sychrově. Ještě ráno pršelo a velmi citelně se ochladilo. Nicméně se pár odvážilivců dostavilo k odjezdu do Turnova. Z Turnova se vydáváme pěšky krásnou rozkvetlou krajinou Českého ráje přes Ohrazenice, Kozice, Paceřice na Sychrov. Tady neprší a je o poznání tepleji, než u nás na horách. Na Sychrově se rozprchneme a dáváme si sraz u kašny ke společnému odjezdu. Užili jsme si krásný pohodový den! Děkuji statečným za účast!
  • letos v dubnu
...k tomu snad ani nic psát nebudu...
Kategorie: událostizábava
  • letos v červnu
Komu nevadilo brzké ranní vstávání, užil si tento pěkný výlet. Počasí ideální, pochodové tempo vycházkové, parta vynikající!
4 komentáře
  • 22.6.2019
Kvůli vedru proběhla úprava trasy. A kvůli vedru (nejteplejší den z celého týdne) se mi ani nechtělo zastavovat a fotit, Gotthard jsme jen tak proběhli a těšili se na osvěžení v koupališti Dachová. Nebo Dachovy? Naprosto pohodový letní výlet!
  • 26.6.2019
Dnes bude P R D E L !!!
  • letos v květnu
kolmo Rokytnice - Makov - Planýrka - Kořenov - Tesařov - Příchovice - Rovně - Makov - Rokytnice
Kategorie: krajinapříroda
Již 11. ročník cykloexpedice nás tentokrát zavál do Jižních Čech k Ratmírovskému rybníku, chatová osada Slunečnice. Doprava individuálně. Naše posádka při cestě poobědvala ve Vlašimi, pro déšť jsme vynechali prohlídku. Další zastávka v Pacově, byla chuť na kafíčko a zákuseček. Městečko krásné, avšak "mrtvé". Hrad Kámen mě uchvátil rozlehlou přírodní skalkou.Další zastávka v Kamenici nad Lipou. Tam jsme uspěli jak v cukrárně, tak v místním pivovaru. A to už bylo co by dup do cíle. Prší a prší, předpověď není optimistická. Nicméně neklesáme na mysli!
  • 12.5.2019
Ráno nás zklamala zatažená obloha a o 3 stupně chladněji, než včera. Ale brzy se to vytáhlo až se začla vařit voda v rybníce! V neděli ještě větší teplo, to už ale razíme domů. Po cestě se stavíme v Želivi. Dusno. Večer bouřka.
  • letos v květnu
Ve svátek žádné lenošení v posteli, ale brzký budíček. V 6 vyrážíme autobusem do Martinic na vlak a čeká nás nemilé překvapení v podobě zpoždění. Do stanice Kuks dorážíme s hodinovým zpožděním. Hlavním cílem je NS Půjdem spolu do Betléma. Prohlídku hospitalu jsme nestihli, ale to nevadí, byl krásný den a výlet jsme si náramně užili!
  • 8.5.2019
Výlet KČT Rokytnice pod vedením Tondy S. Trasa: Příchovice Motorest - Hvězda - rozhledna Štěpánka - Bílá skála - Kapradník - býv. Tetřeví bouda - Spálená hájenka - Myší studánka - Vystrkov - Prdek - stará škola Paseky - Zadní Blansko - Rokytnice.
Teploty letní, přesto jsme si užili sněhu! Krásné počasí, krásné výhledy, krásná krajina a vedoucí se o nás výborně staral!
  • 25.4.2019
Letos Poslední mazaní z organizačních důvodů tak trochu splynulo s nedělním Háskovem. Nečekaně nás tam překvapil náš (místo)předseda a jubilant JH. O zábavu rozhodně nebyla nouze! Podařená akcička!
Kategorie: lidéoslavyzábava
  • 31.3.2019
Odjezd ve čtvrtek ráno, po cestě několik zastávek. V Jablonném v Podještědí na kávičku a výborné zákusky. V Mařenicích tábořiště Eprony a zapálit svíčku MŠ. Oběd v tamní stylové hospůdce. Zastávka v Kunraticích u Cvikova - skleněné stromy. Skála smrti o kousek dál. Výstup na Klíč. Ubytování. V ledové jeskyni. Prý je porouchaný kotel a opravář přijde zítra. Vyrážíme tedy na procházku. Výstup na rozhlednu Vlčí hora. Bohužel restaurace Vlčárna je zavřená, tam se tedy neohřejeme. Můžeme si zatopit alespoň v kamnech v kuchyni. Rozehřátí gročánky a myšlenkou, že zítra přijde opravář, se noříme do studených postelí. Nikdo přes noc neumrzl. Venku -3. Ráno vyrážíme směr Krásná Lípa přes Dymník.Rozhledna, ač by měla být otevřená, je zavřená. Těšíme se do hospody. Nezklamala - v krbu živý oheň a příjemně! Protože je ještě brzy, dáváme svačinovou polévku. V Krásné Lípě druhý chod - domorodkyně nás nasměrovala do zastrčené hospůdky, resp. obýváku, a poobědváme. Dittrichova hrobka, místní pivovar, cukrárna, autobusem na základnu. Netopí se a navíc už neteče ani teplá voda. Opravář nedorazil. V kuchyni je ale příjemně. Další den se noříme do skal s cílem hospoda v Kyjově. Ubytovna je čím dál vymrzlejší. Rezignujeme a dopíjíme zbytky. Poslední noc. Do rána bílo. Hurá! Postavíme huhuláka! Krátíme program při zpáteční cestě - Lemberk někdy jindy. Navštívíme Rumburk, naši oblíbenou cukrárnu v Jablonném a vracíme se ze sněžení a mlhy do prosluněné Rokytnice! Beze ztrát na životech! Sláva nazdar výletu!
  • letos v dubnu
Výlet KČT do Muzea Českého ráje v Turnově, kde je do konce března vystavený poklad nalezený loni na Kamenci. Pak pěšky na Malou Skálu a busem domů. Počasí pošmourné, lehce nad nulou, tudíž jsme nemuseli litovat, že nejsme na kopci na lyžích :). Káva v útulné kavárničce Panorama a oběd na Boučkově statku. Bezva to bylo!
  • 2.3.2019
Taková směska, i z mobilu. Prostě nechtěla jsem to nechat ležet v šuplíku. Znalí vědí...
  • prosinec 2018 až leden 2019
Aby nebyla mýlka - přejezd je pro běžkaře. Nicméně pěší sekce nikdy nezahálí a v rámci této jubilejní akce se vydala lanovkou na Lysou a za krásného počasí na Vrbatku na kafe. Po kafi (výborné - celou cestu zpátky jsme chválily!) zpět na lanovku, abychom měli vyhlídkovou jízdu komplet. PS. promiňte spoustu tématicky stejných fotek, neměla jsem srdce mazat! Byla to kochačka!
  • letos v únoru
Výlet KČT. Trasa: Tanvald - Terezínka - Muchov - Černá Studnice - Smržovka. Ačkoliv u nás již ráno prosvítala modrá obloha, Tanvald nás uvítal mlhou, která nás provázela až na Černou Studnici. Proto jsme nešli na rozhlednu a udělali jsme chybu! Jen jsme se občerstvili ( z vlastních zásob - restaurace nefunguje) a vydali se směr Smržovka, obloha se protrhala a vysvitlo sluníčko. I tak to byl moc pěkný výlet!
  • 25.11.2018
Na dotazy některých, kdy bude album z posledního puchýře...nebude, páč jsem vyrazila s nenabitou baterkou. Takže první zkušební a druhá z mobilu...Aspoň jsem se nemusela stresovat vytvářením správných kompozicí:))
  • 17.11.2018
Opakování matka moudrosti, takže po čtyřech letech se vydáváme stejnou trasou. Tentokrát za lepšího počasí :). Výsadek Tanvald ELP, Šumburk, Šulíkova skála, Krásná, Jírův kopec, sv. Gothard, Na Sluneční, Příchovice, Turnovská chata, Bílá skála, Paseky n. J., Rokytnice n.J. Kdo šel celou trasu, našlapal cca 18 km.
  • 20.10.2018
...trochu toho bejlí...a že bylo na co koukat!
Kategorie: makropříroda
  • duben 2018
Výlet navazující na letošní červnový, kdy jsme si říkali, jak by to tu bylo krásné na podzim! A taky bylo! Jen škoda, že vlivem dlouhotrvajícího sucha byly mechy "vyšeptalé". Ale jinak paráda!
  • 14.10.2018
Již se též stává tradičním výletem KČT. Za nádherného počasí vyrážíme busem na Zlaťák. Odtud Pančava, Labská b., Martinovka, Mužské a Dívčí kameny, Petrovka, Dvořákova b., Sedmidolí, Davidovy boudy, Dívčí lávka, Špindlerův Mlýn a busem domů. Paráda! Ať žije Václav!
  • 28.9.2018
Cesta po místech, kde František Kaván maloval.