Expedice Pálava 1. den
  • 16.4.2013
  • 1919
  • 16.5.2012
...aneb moderně pojatá výstavba RD při zachování krkonošského rázu chaloupek. Zda vydařená či ne - posuďte sami.
  • 2.11.2011
Věnováno rokytnickým turistkám.
  • 5.11.2017
Tradiční recese KČT na Nový rok. Tentokrát by přišly vhod mačky a cepíny, skála byla skleněná a chůze nebezpečná. Nakonec vše dobře dopadlo, jediný úraz byl naříznutý prst při neodborné manipulaci s buřtem :). Takže příště - řezat do buřtu!
4 komentáře
  • 1.1.2014
Odjezd ve čtvrtek ráno, po cestě několik zastávek. V Jablonném v Podještědí na kávičku a výborné zákusky. V Mařenicích tábořiště Eprony a zapálit svíčku MŠ. Oběd v tamní stylové hospůdce. Zastávka v Kunraticích u Cvikova - skleněné stromy. Skála smrti o kousek dál. Výstup na Klíč. Ubytování. V ledové jeskyni. Prý je porouchaný kotel a opravář přijde zítra. Vyrážíme tedy na procházku. Výstup na rozhlednu Vlčí hora. Bohužel restaurace Vlčárna je zavřená, tam se tedy neohřejeme. Můžeme si zatopit alespoň v kamnech v kuchyni. Rozehřátí gročánky a myšlenkou, že zítra přijde opravář, se noříme do studených postelí. Nikdo přes noc neumrzl. Venku -3. Ráno vyrážíme směr Krásná Lípa přes Dymník.Rozhledna, ač by měla být otevřená, je zavřená. Těšíme se do hospody. Nezklamala - v krbu živý oheň a příjemně! Protože je ještě brzy, dáváme svačinovou polévku. V Krásné Lípě druhý chod - domorodkyně nás nasměrovala do zastrčené hospůdky, resp. obýváku, a poobědváme. Dittrichova hrobka, místní pivovar, cukrárna, autobusem na základnu. Netopí se a navíc už neteče ani teplá voda. Opravář nedorazil. V kuchyni je ale příjemně. Další den se noříme do skal s cílem hospoda v Kyjově. Ubytovna je čím dál vymrzlejší. Rezignujeme a dopíjíme zbytky. Poslední noc. Do rána bílo. Hurá! Postavíme huhuláka! Krátíme program při zpáteční cestě - Lemberk někdy jindy. Navštívíme Rumburk, naši oblíbenou cukrárnu v Jablonném a vracíme se ze sněžení a mlhy do prosluněné Rokytnice! Beze ztrát na životech! Sláva nazdar výletu!
  • letos v dubnu
Již 11. ročník cykloexpedice nás tentokrát zavál do Jižních Čech k Ratmírovskému rybníku, chatová osada Slunečnice. Doprava individuálně. Naše posádka při cestě poobědvala ve Vlašimi, pro déšť jsme vynechali prohlídku. Další zastávka v Pacově, byla chuť na kafíčko a zákuseček. Městečko krásné, avšak "mrtvé". Hrad Kámen mě uchvátil rozlehlou přírodní skalkou.Další zastávka v Kamenici nad Lipou. Tam jsme uspěli jak v cukrárně, tak v místním pivovaru. A to už bylo co by dup do cíle. Prší a prší, předpověď není optimistická. Nicméně neklesáme na mysli!
3 komentáře
  • 12.5.2019
Počasí chladné, v úterý ráno dokonce šedivák a odpoledne nás stihla i sněhová přeháňka. Nicméně terén je kopcovitý a pohyb nás zahřeje. Hlavní je, že jsme nezmokli! Jen by mohlo být otevřených víc hospod! Inu, mimosezóna!
  • letos v květnu
Výlet navazující na letošní červnový, kdy jsme si říkali, jak by to tu bylo krásné na podzim! A taky bylo! Jen škoda, že vlivem dlouhotrvajícího sucha byly mechy "vyšeptalé". Ale jinak paráda!
  • 14.10.2018
  • 12.1.2013
Jelikož předpovídají celodenní déšť na středu i na čtvrtek, odpočineme namoženým hýždím a vynecháme sedla našich ořů. Ve středu se vydáváme úzkokolejkou do Nové Bystřice, projdeme Graselovu stezku, jukneme k sousedům na "západ", dáme si oběd U Toma, kafíčko a zákusek hned vedle a spokojeni jedeme vláčkem opět na základnu. Ve čtvrtek autem Maříž, Slavonice, Mutišov a Telč. Kochačka náramná!
  • 16.5.2019
...lambáda s CK TRIP!
  • září 2016
Dnes bude P R D E L !!!
  • letos v květnu
Ráno nás zklamala zatažená obloha a o 3 stupně chladněji, než včera. Ale brzy se to vytáhlo až se začla vařit voda v rybníce! V neděli ještě větší teplo, to už ale razíme domů. Po cestě se stavíme v Želivi. Dusno. Večer bouřka.
3 komentáře
  • letos v květnu
Malá procházka Kostelní cestou na Ručičky, Dvoračky, Sedlo pod Lysou horou, horní stanici lanovky na Lysé hoře, pod Zadní Plech, Ručičky a Kostelní cestou domů. Ráno na teploměru -5, navečer +5. Slunečný den, viditelnost do kraje zhoršená. Cca 15 km.